Ota kätevä e-lasku käyttöön! – Automaattinen puhelinpalvelumme soittaa e-laskutukseen liittyen
Saatko Savon Voiman verkkopalvelulaskun edelleen kirjepostitettuna? Onko joskus käynyt niin, että lasku on saapunut myöhässä ja siinä yhteydessä olet harkinnut e-laskutukseen siirtymistä? Jostain syystä e-laskun käyttöönotto on kuitenkin tuntunut hankalalta ja muutos on jäänyt tekemättä. Nyt teemme siirron sinulle helpoksi. Soitamme osalle paperilaskulla maksavista asiakkaistamme viikolla 22 ja puhelun aikana he voivat muuttaa laskutustavan e-laskuksi.

Pienennä omaa hiilijalanjälkeäsi ja siirry e-laskuun!
Savon Voima aloittaa toukokuun viimeisellä viikolla soittokampanjan, jossa automaattinen robottipuhelin soittaa asiakkaille ja ehdottaa laskutustavan muutosta. Parin minuutin kestoisen puhelun aikana vastaajan laskutustapa voidaan muuttaa e-laskuksi.
Automaattinen puhelu on toteutettu ennalta nauhoitetuilla puheella ja vastaaja voi kommunikoida tietokoneen kanssa numeronäppäimien painalluksilla ja valita kuinka puhelu etenee. Puhelun aikana sinulta kysytään ainoastaan, minkä pankin asiakas olet. Pankki- tai henkilötunnuksia emme sinulta e-laskuun siirtymisessä tarvitse ja näitä ei puhelussa kysytä.
Puhelun jälkeen lähetämme e-laskusopimuksen verkkopankkiisi, jossa sinun on käytävä se vielä hyväksymässä. Sopimus ilmestyy pankkiin 1–5 päivän kuluttua soitosta.
Savon Voiman automaattinen puhelu tulee numerosta 017 270 0033 ja kampanjapuhelut soitetaan aikavälillä 29.5.2023–2.6.2023. Lähetämme vielä ennakkotekstiviestin puhelusta edellisenä päivänä. Jos et ollut tavoitettavissa puhelun aikana, voit soittaa myös takaisin seitsemän päivää siitä hetkestä, kun sait puhelun. Soittaessasi itse numeroon, kuulet robotilta saman viestin, jonka olisit kuullut, jos olisit vastannut robotin soittamaan automaattiseen puheluun.
Kaikkien kampanjan aikana e-laskuun siirtyneiden asiakkaidemme kesken arvomme kolme sadan euron arvoista Superlahjakorttia.