Sähköinen asiointi

Palvelukeskuspalvelut energia-alan toimijoille

Tarjoamamme ulkoistettu asiakaspalvelu on 100 %:sti kotimaisesti toteutettu ja erikoistunut energia-alan toimintaympäristön vaatimuksiin.

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelukeskuksen palvelut kattavat puhelin- ja chat-asiakaspalvelut klo 8–17 välillä sekä asiakastietojen ja -tapahtumisen seurannan ja kirjaamisen MS365 CRM -ympäristössä. Kysy myös muita CRM-ympäristöjä.

Laskutuspalvelu

Tarjoamme Ropon monipuoliset laskutuspalvelut, jotka voi sisällyttää osaksi ulkoistettua asiakaspalvelua. Tutustu tarkemmin Ropon laskutuspalveluihin osoitteessa ropo.fi/palvelut.

Datahub-viestiliikenteen hallinnointipalvelu

Olemme erikoistuneet datahub-viestiliikenteen hallinnointiin ja voimme tarjota energia-alan toimijoille viestiliikenteen välityspalvelua.

Ota yhteyttä ja kysy lisää!

Jos kiinnostuit Savon Voiman tarjoamista palvelukeskuspalveluista, jätä yhteydenottopyyntö alla olevalla lomakkeella.