Palvelukeskuspalvelut energia-alan toimijoille

Tarjoamamme ulkoistettu asiakaspalvelu on 100 %:sti kotimaisesti toteutettu ja erikoistunut energia-alan toimintaympäristön vaatimuksiin.
Asiakaspalvelu
Asiakaspalvelukeskuksen palvelut kattavat puhelin- ja chat-asiakaspalvelut klo 8–17 välillä sekä asiakastietojen ja -tapahtumisen seurannan ja kirjaamisen MS365 CRM -ympäristössä. Kysy myös muita CRM-ympäristöjä.
Laskutuspalvelu
Tarjoamme Ropon monipuoliset laskutuspalvelut, jotka voi sisällyttää osaksi ulkoistettua asiakaspalvelua. Tutustu tarkemmin Ropon laskutuspalveluihin osoitteessa ropo.fi/palvelut.
Datahub-viestiliikenteen hallinnointipalvelu
Olemme erikoistuneet datahub-viestiliikenteen hallinnointiin ja voimme tarjota energia-alan toimijoille viestiliikenteen välityspalvelua.
Ota yhteyttä ja kysy lisää!
Jos kiinnostuit Savon Voiman tarjoamista palvelukeskuspalveluista, jätä yhteydenottopyyntö alla olevalla lomakkeella.