Häiriöinfo uudistuu – varmista, että saat jatkossakin tiedot sähkökatkoista puhelimeesi ja sähköpostiisi
Otamme uuden Väpin häiriövahti -palvelun käyttöön kesäkuun aikana ja samalla vanha häiriöinfo-palvelu lakkaa toimimasta. Samalla vanhan häiriövahdin mobiilisovellukset poistuvat sovelluskauppojen valikomasta ja ne on hyvä poistaa myös omilta päätelaitteilta.
Varmista, että saat jatkossakin tilaamasi vikailmoitukset. Toimi seuraavilla tavoilla:
1. Sinulla on ollut käytössäsi häiriöinfo ja olet myös rekisteröitynyt Väppi-palveluun
Käy tarkistamassa Väpissä, että Häiriövahti on päällä ja puhelinnumerot sekä sähköpostiosoitteet ovat oikein. Näin toimien saat tiedot sähkökatkoista jatkossakin.
2. Sinulla on ollut käytössäsi häiriöinfo, mutta et ole rekisteröitynyt Väppi-palveluun
Rekisteröidy ensin Väppi-palveluun joko nettisivujemme kautta tai voit ladata Väppi-sovelluksen myös Google Play- tai AppStore-sovelluskaupoista, joista se löytyy joko Väppi- tai Savon Voima-hakusanoilla. Suosittelemme lataamaan sovelluksen älypuhelimeesi tai tablettiin, ja näin Väppi kulkee aina mukanasi. Rekisteröidyttyäsi voit tilata palvelun käyttöön kohdasta ”Häiriövahti”.
Huomaathan, että vanhan PriWatin kirjautumistunnukset eivät enää Väpissä toimi, vaan Väppiin on rekisteröidyttävä uudelleen.
3. Häiriövahti ei ole ollut käytössäsi ja et myöskään ole rekisteröitynyt Väppi-palveluun
Toimi samoin kuin kohdassa 2.
Vikavahdin lisäksi Väpissä on paljon hyödyllistä tietoa ja toiminnallisuuksia liittyen sähkön ja kaukolämmön käyttöösi. Sieltä löydät sopimuksesi, laskuarkiston, enimmillään viiden vuoden energiakäyttötietosi jopa tunnin tarkkuudella ja niiden vertailumahdollisuuksia eri aikajaksoilla.
Väppiin voit rekisteröityä täältä.