Ennätyskylmä tammikuu näkyy sähkölämmittäjien laskuilla
Poikkeuksellisen kylmä sää on nostanut erityisesti sähkölämmittäjien energiankulutusta huomattavasti ja tulee näin näkymään tavanomaista korkeampina verkkopalvelulaskuina. Kireän pakkasjakson aiheuttama lämmitysenergiantarve näkyy myös kaukolämmön asiakkailla korkeampana energiankulutuksena. Pyydämme asiakkaitamme olemaan yhteydessä maksuneuvontaamme hyvissä ajoin, mikäli tarvitset Savon Voima Verkolta tai Savon Voimalta tammikuun verkkopalvelumaksulle tai kaukolämpölaskulle lisää maksuaikaa.
Savon Voiman asiakkaille maksuton Väppi-sovellus auttaa seuraamaan omaa sähkönkulutusta. Väppi-sovelluksessa voi asettaa myös automaattisesti toimivat kulutus- ja häiriövahdit, jotka auttavat oman energiankulutuksen seurannassa sekä häiriötilanteiden viestinnässä.
Tutustu Väppi-sovellukseen tästä!
Asiakkaanamme voit hoitaa laskun maksamiseen liittyviä asioita vaivattomasti MyRopo-palvelussa, jonne kirjaudut verkkopankkitunnuksillasi. Palvelu on käytettävissä joka päivä vuorokauden ympäri. Huomioi, että voit pyytää laskulle lisää maksuaikaa vain ennen laskun eräpäivää.
Maksuneuvontaa varten KIRJAUDU MYROPOON.
Ropo, p. 09 231 504 49 (pvm/mpm, ark. kuluttajat klo 8–20, yritykset klo 8–17)
Saitko muistutusviestin?
Haluamme muistuttaa asiakkaitamme ennen maksullisen maksumuistutuslaskun saapumista. Jos maksoit jo laskun, viesti on aiheeton, eikä sinun tarvitse tehdä mitään.
Jos sinulla heräsi lisää kysyttävää voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme:
p. 017 224 400 (pvm/mpm)
Ma–pe klo 8–17, juhlapyhien aattona klo 8–16, arkipyhinä suljettu.
Sähköposti: asiakaspalvelu@savonvoima.fi
Palvelemme chatissa arkisin klo 8–16. Muina aikoina sinua auttaa virtuaaliavustajamme Salama Virtanen.