Haemme osa-aikaisia asiakasneuvojia

Julkaistu 5.1.2022

Onko sinulla reipas palveluasenne ja oletko huolellinen sekä aidosti asiakastyöstä kiinnostunut? Pärjäätkö välillä hektisenkin puhelinpalvelutyön parissa ja haluatko ennen kaikkea piristää asiakkaiden päivää? Haluatko kehittyä asiakaspalvelun ammattilaiseksi tai kiinnostaako sinua trendikäs energia-ala?

Jos tunnet edellä mainitut asiat omaksesi, saatat olla hakemamme asiakasneuvoja, jota etsimme tilapäisten ruuhkahuippujen täydentämiseen tuntityönä. Tehtävä sopii esimerkiksi opiskelijalle tai osa-aikatyötä etsiville.

Tehtäviisi kuuluu monipuolisia sähkön verkkopalveluihin ja kaukolämpöön liittyviä asiakas- ja sopimushallinnan tehtäviä ensisijaisesti puhelinpalvelutyössä, mutta pääset näyttämään kyntesi myös muiden sähköisten kanavien asiakaspalvelussa. Työpaikkasi sijaitsee Savon Voiman pääkonttorin palvelukeskuksessa Toivalassa, Kuopion kupeessa. Kun työ perehdytyksen jälkeen sujuu, on sitä mahdollista tehdä myös osittain etänä.

Työpäivistä ja tehtävistä työtunneista voidaan sopia joustavasti, mutta odotamme, että pystyisit työskentelemään keskimäärin vähintään kaksi työpäivää viikossa. Kesäkaudella on mahdollisuus työskennellä tehtävässä täysiaikaisesti.

Hyvä pohja tehtävään on aiempi asiakaspalvelukokemus ja/tai esimerkiksi kaupallisen tai teknisen alan peruskoulutus, sekä monipuolinen tietojärjestelmien käyttötaito. Arvostamme lisäksi hyvää kielitaitoa suoriutua asiakaspalvelusta myös englanniksi.

Tarjoamme kilpailukykyisen palkan, mukavan ja kannustavan työyhteisön sekä mielenkiintoisia tehtäviä tärkeällä energia-alalla. Työtehtävien laajentuminen tapahtuu vaiheittain ja saat tehtävään hyvän perehdytyksen.

Täytäthän hakemuksesi 21.1.2022 mennessä. Hakulomakkeelle pääset oheisesta linkistä.

Lisätietoja tehtävästä antaa asiakaspalvelupäällikkö Tarja Leppänen p. 044 723 7004 tai tarja.leppanen(at)savonvoima.fi.

Sähköinen hakulomake

Mitä uutta?

Asiakaspalvelun aukioloajat loppuvuoden pyhäpäivinä

Joulukuussa itsenäisyyspäivän aattona torstaina 5.12. sekä uudenvuoden aattona 31.12. puhelinpalvelu sulkeutuu kello 16. Asiakaspalvelun puhelinpalvelu on suljettuna itsenäisyyspäivänä 6.12., viikon 52 (23.–29.12.) sekä uudenvuoden päivänä 1.1.2025.
Lue lisää

Ajankohtaista, Asiakaspalvelu,
19.12.2024

Savon Voima selvittää vesihuollon yhteistyömahdollisuuksia Pieksämäen, Suonenjoen ja Leppävirran kanssa

Savon Voima käynnistää vesihuoltoon liittyviä yhteistyöselvityksiä Pieksämäen, Suonenjoen ja Leppävirran kanssa. Tavoitteena on löytää synergiaetuja, jotka tehostavat vesihuollon operatiivista toimintaa ja tuovat kustannussäästöjä kunnille. Selvitykset pohjautuvat Savon Voiman vahvaan osaamiseen kriittisen infrastruktuurin hallinnassa ja digitaalisten ratkaisujen kehittämisessä.
Lue lisää

Ajankohtaista,
19.12.2024

21-vuotias hakekeskuslämmitys väistyi kaukolämmön tieltä Portaanpään Kristillisellä Opistolla

Lapinlahdella sijaitseva Portaanpään Kristillinen Opisto vaihtoi vanhasta hakelämmityksestä Savon Voiman kaukolämpöön, jota varten rakennettiin lähes kilometri uutta kaukolämpöverkostoa.
Lue lisää

Ajankohtaista, Asiakastarinat, Kaukolämpö,
13.12.2024

Maanomistajalla on oikeus hyödyntää sähköverkon suoja-aluetta, vaikka joulukuusien kasvatukseen

Sähköverkkolinjojen ympärillä ja alla olevat alueet herättävät usein kysymyksiä niiden hyödyntämisen ja maankäytön suhteen. Voiko linjojen läheisyydessä esimerkiksi kasvattaa puita tai jopa joulukuusia? Oikein toteutettuna maa-alueen hyödyntäminen voi olla mahdollista ja jopa taloudellisesti hyödyllistä.
Lue lisää

Ajankohtaista, Ohjeet ja vinkit,
9.12.2024

Yleiset verkkopalveluehdot päivittyivät. Mikä kaikki muuttui ja mitä vaikutuksia sillä on sopimuksiin? – Webinaari 12.12.

Tervetuloa Savon Voiman webinaariin: Yleiset verkkopalveluehdot päivittyivät - Mikä kaikki muuttui ja mitä vaikutuksia sillä on sopimuksiin?
Lue lisää

Ajankohtaista, Hinnat ja ehdot,
3.12.2024

Savon Voima Verkko korottaa vuoden 2025 alusta verkkopalvelumaksuja keskimäärin 4,2 prosenttia

Savon Voima Verkko korottaa 1.1.2025 alkaen verkkopalvelumaksuja keskimäärin 4,2 prosenttia. Tarkka korotusprosentti riippuu asiakkaan siirtomäärästä ja verkkopalvelutuotteesta. ”Olemme neljän vuoden ajan investoineet säävarmaan verkkoon yli 175 miljoonaa ja tätä työtä on jatkettava. Kustannuspaineiden osalta jo ennalta tiukkaan tilanteeseen saimme lisäksi ilmoituksen kantaverkkomaksujen noin kahdeksan prosentin noususta. Kokonaistilanteen taustalla vaikuttaa eniten maailmalla useamman vuoden jatkunut epävarmuuden […]
Lue lisää

Ajankohtaista, Hinnat ja ehdot, Sähkö, Verkossa,
1.12.2024