Sovi ajoissa laskujen maksujärjestelyistä
Poikkeustilanteet voivat yllättää myös taloudellisesti. Jos sinulla on kysymyksiä Savon Voiman laskuun liittyen tai haluat tehdä maksujärjestelyitä, ota yhteys Ropoon. Asiat järjestyvät usein helpommin, mitä nopeammin tilanteeseesi löydetään parhaiten sopiva ratkaisu.
Jos haluat sopia maksuajan pidennyksestä tai maksusuunnitelman tekemisestä, ota yhteyttä Ropon asiakaspalveluun puhelimitse 09 231 504 49 (avoinna ark. kuluttajat klo 8–20, yritykset klo 8–17).
Lisäksi kuluttaja-asiakkailla on käytössään MyRopo online-palvelu (24/7), jossa voi tarkistaa laskujen tilanteen, siirtää eräpäivää tai tehdä maksusuunnitelman itsepalveluna. MyRopon löydät osoitteesta myropo.fi ja sinne kirjautuminen tapahtuu omilla verkkopankkitunnuksilla.
Eräpäivän siirto on maksuton palvelu. Maksusuunnitelmassa sovitaan maksueristä ja aikatauluista ja sen tekemisestä Ropo perii erillisen maksusuunnitelmakulun.
Yritystenkin osalta maksujärjestelyt ja lisämaksuaika ovat usein mahdollisia.
Perintälaskuihin liittyvissä asioissa voit ottaa yhteyttä puhelimitse 09 231 504 49. Varaudu kertomaan Ropon perintälaskulla näkyvä asianumerosi, se nopeuttaa asiasi käsittelyä.
Lue lisää laskutuksesta: savonvoima.fi/laskutus