Sähköinen asiointi

Meille asiakas on tärkein – toimintaperiaatteena luotettavuus

Teemme työtämme ihmisten parissa kaikki sidosryhmämme huomioiden. Meille on tärkeää olla helposti lähestyttäviä, palvelevia ja avoimia, niin asiakkaillemme kuin yhteistyökumppaneillemmekin.

Sähköinen asiointi

Muuttajalle

Mitä muuttajan pitää muistaa?

Muuttaessasi uuteen kotiin, sähköjen päälle saamiseksi tarvitset sopimukset sekä sähkön myynnistä että verkkopalvelusta. Molemmat sopimukset syntyvät valitsemasi sähkönmyyjän toimesta. Sinun ei tarvitse ilmoittaa muutosta erikseen meille.

Katso ohjeet muuttajalle
Asiakaspalvelu

Jätä soittopyyntö asiakaspalveluun

Askarruttaako sinua jokin sähkö- tai kaukolämpöasioissa? Jätä soittopyyntö, niin otamme yhteyttä silloin, kun sinulle parhaiten sopii.

Jätä soittopyyntö

Mitä uutta?

Savon Voima Verkko mukana tutkimushankkeessa selvittämässä sähköautojen latausratkaisuja ja verkon toimintavarmuutta

Savon Voima Verkko osallistuu SECHA-konsortion tutkimushankkeeseen, jossa tutkitaan sekä kehitetään sähköajoneuvojen latausratkaisuja ja niihin liittyviä palveluita. Business Finlandin Co-Innovation rahoituksella tuetun hankkeen tavoitteena on kehittää ratkaisuja sähköautojen yleistymisestä johtuviin käytännön haasteisiin, kuten latausverkoston kuormitukseen ja sähkön laatuun – ja samalla tunnistaa uusia mahdollisuuksia energiajärjestelmän joustavuuden ja kestävyyden parantamiseksi.
Lue lisää

Ajankohtaista,
14.5.2025

Savon Voiman Kestävän kehityksen katsaus 2024 on julkaistu  

Savon Voima etenee voimalla kohti hiilineutraalia sähkön- ja lämmöntuotantoa vuoteen 2030 mennessä. Olemme puhtaan siirtymän mahdollistaja samalla kun varmistamme alueemme häiriöttömän energiantuotannon ja -jakelun.
Lue lisää

Ajankohtaista,
13.5.2025

Savon Voima kannustaa siirtymään e-laskuun – käynnistämme kevään 2025 aikana tekstiviestien lähetyksen

Käynnistämme tekstiviestilähetykset, joiden tavoitteena on helpottaa e-laskuun siirtymistä. Tämä on osa strategiaamme vähentää ympäristöä kuormittavaa paperipostia ja lisätä sähköisten palvelujen käyttöä.
Lue lisää

Ajankohtaista, Asiakaspalvelu,
9.5.2025