Sähköinen asiointi

Meille asiakas on tärkein – toimintaperiaatteena luotettavuus

Teemme työtämme ihmisten parissa kaikki sidosryhmämme huomioiden. Meille on tärkeää olla helposti lähestyttäviä, palvelevia ja avoimia, niin asiakkaillemme kuin yhteistyökumppaneillemmekin.

Sähköinen asiointi

Muuttajalle

Mitä muuttajan pitää muistaa?

Muuttaessasi uuteen kotiin, sähköjen päälle saamiseksi tarvitset sopimukset sekä sähkön myynnistä että verkkopalvelusta. Molemmat sopimukset syntyvät valitsemasi sähkönmyyjän toimesta. Sinun ei tarvitse ilmoittaa muutosta erikseen meille.

Katso ohjeet muuttajalle
Asiakaspalvelu

Jätä soittopyyntö asiakaspalveluun

Askarruttaako sinua jokin sähkö- tai kaukolämpöasioissa? Jätä soittopyyntö, niin otamme yhteyttä silloin, kun sinulle parhaiten sopii.

Jätä soittopyyntö

Mitä uutta?

Savon Voima kannustaa siirtymään e-laskuun – käynnistämme kevään 2025 aikana tekstiviestien lähetyksen

Käynnistämme tekstiviestilähetykset, joiden tavoitteena on helpottaa e-laskuun siirtymistä. Tämä on osa strategiaamme vähentää ympäristöä kuormittavaa paperipostia ja lisätä sähköisten palvelujen käyttöä.
Lue lisää

Ajankohtaista, Asiakaspalvelu,
9.5.2025

Sähkövarastot ja akut yleistyvät – Mitä kuluttajan on hyvä tietää?

Sähkövarastot ja akut tarjoavat uusia mahdollisuuksia energian varastointiin ja reservimarkkinoille osallistumiseen, mutta ne asettavat myös useita pohdittavia kysymyksiä.
Lue lisää

Ajankohtaista, Blogi, Sähkö,
6.5.2025

Meillä on paikka HR Business Partnerille

Haemme HR Business Partneria tukemaan työntekijäkokemuksen kehittämistä liiketoimintalähtöisesti.
Lue lisää

Ajankohtaista, Työpaikat,
5.5.2025