Savon Voiman hinta- ja sopimusehtoviestintä uudistuu 1.12.2024 alkaen
Hinta- ja sopimusehtomuutokset jatkossa sähköisesti
Joulukuun alusta lähtien viestimme hinta- ja sopimusehtomuutoksista ensisijaisesti sähköisesti uusien verkkopalveluehtojen mukaisesti. Pääasiallinen viestintäkanavamme on asiakkaan meille ilmoittama sähköpostiosoite. Mikäli sähköpostiosoitetta ei ole saatavilla, lähetämme tiedot tekstiviestillä. Lisäksi käytössämme on Väppi-palvelu, jonka kautta tarjoamme ajantasaista sähköistä tiedottamista. Tarvittaessa voit pyytää paperisen ilmoituksen erikseen asiakaspalvelustamme.
Tavoitteenamme hiilineutraalius vuoteen 2030 mennessä
Savon Voiman strategiana on olla hiilineutraali sähkön- ja lämmöntuottaja vuoteen 2030 mennessä. Tämä tavoite näkyy myös viestinnässämme: kehitämme jatkuvasti sähköisiä kanaviamme ja palvelujamme, vähentäen samalla hiilijalanjälkeämme. Ympäristön kuormituksen pienentämiseksi haluamme vähentää paperipostin käyttöä ja siirtyä yhä vahvemmin sähköisiin viestintätapoihin.
Varmista ajantasaiset yhteystietosi
Toivomme, että asiakkaanamme hyödynnät sähköisiä viestintäkanaviamme ja varmistat, että yhteystietosi – erityisesti sähköpostiosoitteesi ja puhelinnumerosi – ovat ajan tasalla. Helpoiten tarkistat ja päivität yhteystietojesi ajantasaisuuden Väppi-palvelussa, missä voit myös aktivoida hyödyllisen häiriöinfo-toiminnon.
Vuoden 2023 aikana olemme lanseeranneet uutiskirjeet sekä Savon Voima Verkon että Kaukolämmön asiakkaille. Lisäksi uusi sähköisen asioinnin palvelusivustomme tarjoaa kaikki tarvitsemasi lomakkeet ja palvelut sujuvaan itseasiointiin.
Savon Voiman asiakaspalvelun puhelinpalvelu palvelee numerossa 017 224 400, ja virtuaaliavustajamme Salama Virtanen -chattibotti palvelee sinua väsymättömästi kellon ympäri.
Olemme koonneet lisäksi usein käytetyt palvelumme yhteen paikkaan, jossa voit asioida kätevästi sinulle sopivaan aikaan. Käy tutustumassa sähköiseen palvelukanavaan.